Monday, May 4, 2009

Speaker Perak bikin kacau lagi

LAST KOPEK-Speaker Perak V Sivakumar pagi ini hantar surat kepada Sultan Perak minta tangguh sidang DUN 7 Mei. Antara alasan takut sidang tak terkawal.

V Sivakumar dalam usaha nak kasi kecoh hari ini hantar notis nak hadapkan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak ke JK Hak Kebebasan DUN pagi esok.

Desperado betul speaker yang akan kehilangan kerusi speaker, camry dan elaun speaker apabila dia akan dilucutkan dari jawatan itu dalam Persidangan Dun kali ini.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. Mereka ingin jadikan negara ini milik mereka dan memaksa kerajaan mengiktiraf cara-cara mereka. Jika boleh setiap bulan ada pilihan raya kecil dan pilihan raya itu menjadi pesta buat mereka. Jika boleh setiap hari ada demonstrasi jalanan di mana mereka boleh menJERIT ke arah kerajaan. Mereka mahu kerajaan mengiktiraf cara-cara samseng mereka ini sebagai BERSIH. Ugutan, tempelakan dan amaran mahu dijadikan taktik-taktik yang dihalalkan untuk sepanjang masa. Inikah jenis manusia yang mahu memimpin kita?

    ReplyDelete
  2. Kita perlukah manusia yang merampas dewan negeri secara berhemah dan cerdik seperti dr. zamri, kita perlukah speaker yang pendiam dan tegas seperti hee, kita perlukan pemimpin tahu kehendak rakyat. Rakyat mahu BN maka kita mesti buat apa cara ikut undang-undang untuk realisasikan harapan rakyat. Jangan bimbang PDRM, SPRM, Majistret, Lawyer Negera AG4Tahil dan segala-galanya milik kita. BN akan terus hidup dan diterima. Jangan bimbang Mat Sabu ka sapa ka...depa tu anjing2 menyalak bukit sahaja. Kita lah raja sebenar. Kita BN 1 Malaysia.

    ReplyDelete
  3. Saya rasa kita hanya bercakap sesuatu yang TIDAK BERFAEDAH tentang keputusan mahkamah. Elok kita memikirkan yang FARDU dan WAJIB. Hari-hari kita baca FATIHAH. Makna Allah mungkin kita tak pernah tanya dan tak pernah difikirkan. Sekadar menyebut perkataan ALLAH tanpa makrifat adalah ibarat TIN KOSONG yang bergolek. Bunyinya lebih tapi takda manafaat malah MERUGIKAN. Eloklah kita semua kembali kepada FITRAH, kenali semula Allah dalam blog http://kenaliallah.blogspot.com
    Wallohua'lam.

    ReplyDelete